Müügi- ja tagastustingimused

Heimtal Spirits OÜ, registrikood 12897969, aadress Tatari 18, Tallinn 10116 (edaspidi Teenuse osutaja) ja klient, kes vormistab E-poes tellimuse ja identifitseerib end sisestades tellimusele oma isikuandmed (edaspidi Teenuse kasutaja), sõlmisid käesoleva E-poe Kasutuslepingu (edaspidi Kasutusleping). 

1. E-pood

1.1. Teenuse osutaja poolt loodud internetipood, mille vahendusel toimub toodete müük Teenuse kasutajale.

2. Üldsätted

2.1. Kasutuslepingu tingimused kehtivad DonatMg E-poest kaupade ostmisel.

2.2 Lepingupooled juhinduvad omavaheliste suhete reguleerimisel võlaõigusseadusest, teistest Eesti Vabariigi seadustest ja muudest õigusaktidest ning Kasutustingimustes kokkulepitust.

2.3. Teenuse osutajal on õigus mistahes ajal teha pakutavasse E-poe teenusesse muudatusi.

2.4. Teenuse osutajal on õigus ühepoolselt muuta kasutajalepingu tingimusi ilma, et tal oleks kohustus teatada sellest elektronposti teel kirjalikult Teenuse kasutajale.

2.5. Teenuse kasutajal on õigus Kasutustingimused endale alla laadida või välja printida, millega on tagatud võimalus vastava info salvestamiseks ja taasesitamiseks püsival andmekandjal.

3. Tooted ja ostu sooritamine

3.1. Teenuse kasutaja valib välja soovitud tooted ning seejärel kohustub sisestama tellimuse täitmiseks nõutud andmed (perekonnanimi, eesnimi, kontakttelefon, kontakt elektronpost, linn, postiindeks, transpordi viis) ning tasub toodete eest internetipanga pangalingi vahendusel või arve ülekandega.

3.2. Teenuse kasutaja kohustub esitama vormistamisel tõesed andmed, mis on vajalikud tellimuse täitmiseks. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Teenuse kasutaja poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mitte täitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

3.3. Müük toimub ja võlaõiguslik leping jõustub siis, kui Teenuse kasutaja on tasunud tellimuse eest pangaülekandega kasutades E-poes olevat pangalinki või teinud ülekande väljastatud arve alusel.

3.4. Kuvatavad tooted on reeglina laos olemas. Kuvatud toodete saadavus võib muutuda tehniliste probleemide tõttu lao või E-poe programmides.

3.5. Kui toode puudub laost, siis tellimust ei ole võimalik täita. Sel juhtumil võtab E-poe töötaja kasutajaga ühendust ja pakub välja võimaliku uue tarneaja, toote asendamise samaväärse teise tootega, mis on sama hinna ja kvaliteediga või tagastab Teenuse kasutajale raha hiljemalt 14 päeva jooksul.

3.6. Kuvatud tootepildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikust tootest. Teenuse osutaja annab endast parima, et kuvada võimalikult head ja korrektset tootekirjeldust, kuid vaatamata sellele, e-poes olevad tootekirjeldused ei pruugi olla ammendavad ja võivad sisaldada tahtmatuid vigu.

3.7. E-poes pakutavaid tooteid müüakse nii füüsilistele kui ka juriidilistele isikutele.

3.8. Teenuse kasutaja kinnitab, et on vähemalt 15 aastane.

3.9  Heimtal Spirits OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Heimtal Spirits OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.”

4. Hinnad

4.1. Kõik E-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu.

4.2 Sooduskuponge jagab ja kampaaniaid korraldab müüja aastaringselt, kasutades selleks kliendi kontakt e-maili ja sotsiaalmeediat. Sooduskuponge saab kasutada ainult donatmg.ee veebipoest ostmise korral. 

4.3. Teenuse osutajal on õigus igal ajal muuta kuvatavaid hindu. Kui E-poes kasutaja esitas ja tasus tellimuse siis kohustub Teenuse osutaja tarnima kasutajale vastavad tooted tellimuse hetkel kehtinud hindadega.

4.4. Teenuse osutajal on õigus loobuda tellimuse täitmisest tehnilise vea olemasolul, mille tõttu on E-poes toote hind olnud ekslik.

5. Tarneaeg ja kohaletoimetamise tingimused

5.1. Eestis toimetatakse kaubad teenuse kasutajani Omniva pakiautomaadi kaudu ja OSC Transport OÜ kulleri poolt.

5.2. Esitades tellimuse E-R enne kella 13.00, jõuavad tooted valitud pakiautomaati järgmisel päeval (kehtib Eesti sisestele tellimustele). Riiklike pühade või suure müügikampaania ajal (näiteks E-smaspäeval) anname endast parima, et tooted jõuaksid Sinuni kiiresti, kuid palume arvestada umbes nädalase ooteajaga. Kui tellimus on esitatud peale kella 13.00, siis paneme särgid teele järgmisel päeval ja Sinuni jõuavad nad ülejärgmisel päeval.

5.3. Tellides kaupu vähemalt 49€ eest, on transport tasuta (Eesti).

5.4. Paki saatmise tasu:

Paki saatmine Omniva pakiautomaati 3,49 € (Eesti);

Paki saatmine OSC Transport kullerteenusena 4,99 € (Eesti);

6. Lepingust taganemine enne Teenuse osutaja poolset lepingu täitmist

6.1. Kui Teenuse kasutaja soovib tellimuse esitamise järgselt ja enne Teenuse osutaja poolset täitmist Kasutuslepingust taganeda, siis kohustub Teenuse kasutaja sellest võimalikult kiiresti Teenuse osutajale teatama. Teade tuleb saata Teenuse osutaja elektronposti aadressil info@drinkadvisor.ee. E-maili tuleb märkida tellimuse number, millest soovitakse taganeda ning lisada Teenuse kasutaja kontaktandmed (eesnimi, perekonnanimi, tellimuse esitamise kuupäev, kontakttelefon).

6.2. Kui taganemisavaldus jõuab Teenuse osutajani peale Teenuse osutaja poolset Kasutuslepingu täitmist, siis toimub lepingust taganemine vastavalt Kasutuslepingu peatükile „Tagastusõigus”.

6.3. Teenuse osutaja kannab Teenuse kasutajale tasutud summa tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul alates lepingust taganemise soovi kätte saamisest.

6.4. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

6.5. Teenuse osutajal on õigus lepingust taganeda või leping üles öelda, juhul kui tellitud kauba varud on ammendunud.

6.6.    Teenuse kasutajat informeeritakse lepingust taganemisest või selle ülesütlemisest viivitamata kas telefoni, elektronkirja või posti teel. Teenuse kasutaja tasutud ettemaksed tagastatakse sellisel juhul Teenuse kasutaja arvelduskontole viivitamata, kuid mitte hiljem kui 30 päeva jooksul.

7. Tagastusõigus ja ümbervahetamine

7.1. E-poest ostetud kaupadele kehtib 14 päevane tagastusõigus.

7.2. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.

7.3. Tagastatav toode peab olema puuduseta, täiskomplektne, originaalpakendis ja kasutamata, st. ümbervahetatav või tagastatav toode ei tohi olla, see peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.

7.4. Tooteid saab ümber vahetada ja tagastada 14 päeva jooksul ostu hetkest. Tagastatav või ümbervahetatav toode tuleb tuua OSC Transport OÜ lattu Liivalao 18, 11216 Tallinn. Kui tellisite kaubad pakiautomaati, siis need saab nädala jooksul tasuta tagastada kasutades pakiautomaadi tagastuskoodi.

7.5. Kui toodet on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

7.6. Tagastamisel tuleb esitada kauba ostuarve.

7.7. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus.

a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest Heimtal Spirits OÜ Tatari 18, Tallinn 10116

b) saata täidetud taganemisavaldus info@drinkadvisor.ee ning seejärel saata pakendis kaup hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest  OSC Transport OÜ lattu Liivalao 18, 11216 Tallinn.

7.8. Tagastamisel kantakse Teenuse kasutajale raha tagasi hiljemalt 30 päeva jooksul toote tagastamisest.

7.9. Raha kantakse üle samale arvelduskontole, kust toimus selle laekumine Teenuse osutajale.

7.10. E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind e-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

7.11. Kaupade ümbervahetamine on taganemisõiguse erijuhtum, mille puhul Ostja tagastab kaubad, kuid ei soovi saada raha tagasi, vaid saada ostetud kaupade asemel sarnaseid kaupu samas või suuremas väärtuses. Vahetades kaubad suuremas väärtuses kaupade vastu, katab rahalise vahe Ostja.

7.12. Ostetud kaupa saab ümber vahetada järgmistel viisidel:

a) saata täidetud taganemisavaldus koos pakendis kaubaga hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest aadressile " OSC Transport OÜ lattu Liivalao 18, 11216 Tallinn", märkides selgelt, millise kauba vastu soovitakse kaup ümber vahetada.

8. Defektiga kaubad

8.1. E-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

8.2. Kui e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest e-pood vastutab, parandab või asendab e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab e-pood Ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

8.3. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@drinkadvisor.ee või helistades telefonil (+372) 53 407 568 (E-R 09.00-16.00)

8.4. Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

9. Pretensioonide esitamise kord

9.1. E-poest müüdud toodetele kehtib VÕS §-s 218 lg 2 sätestatud 2-aastane pretensiooni esitamise tähtaeg.

9.2. Teenuse osutaja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Teenuse osutaja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

9.3. Vahetuste ja tagastamiste käsitlemine võtab aega kuni kolm (3) nädalat.

10. Vastutus

10.1. Teenuse osutajal lasub vastutus kuni toote müügihinna ulatuses.

10.2. Teenuse kasutaja kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seadusele ja headele tavadele vastavatel eesmärkidel.

10.3. Teenuse kasutaja vastutab ise kõikide kasutamist eeldavate seadmete tarkvara andmesidesüsteemide muretsemise ja korrashoidmise eest, samuti muude E-poe Teenuse kasutamisest põhjustatud kulutuste eest.

10.4. Teenuse kasutaja vastutab täielikult Kasutuslepingu seaduse alusel heade tavade vastasest E-poe kasutamisest tingitud kahjude eest nii Teenuse osutajale, teistele Teenuse kasutajatele või kolmandatele isikutele.

11. Klienditeenindus

11.1. Klienditeeninduse telefon on +372 53 407 568 ja e-posti aadress on info@drinkadvisor.ee

11.2. Klienditeenindus võtab kõnesid vastu tööpäeviti kella 9.00 ja 16.00 vahel (GMT +2).

11.3. E-kirjadele vastame kahe tööpäeva jooksul.

12. Erimeelsused

12.1. Erimeelsused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele õigusaktidele. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse erimeelsused Tartu Maakohtu Tartu Kohtumajas.

13. Kasutamistingimused

13.1. Kasutuslepingus toodud tingimustega tutvumine on Teenuse kasutajale kohustuslik.

13.2. Tellimise hetkel avaneb tellimuse sisestamisel aknas teavitus „Jätkates nõustud sa meie üld- ja tagasimaksmise tingimustega” ja ostu sooritamisel nõustub Teenuse kasutaja, et on tutvunud Kasutuslepingus toodud tingimustega, neist aru saanud ja nõustub Kasutuslepingus toodud tingimustega.

Info muudetud 31.08.2018